Nerver

Halloj. Långhelg. Trefvligt.
För ett år sen åkte jag med B4ckst4b till Helsingfors. Nu är det tänkt att vi ska rensa ur en garderob. Men jag twittrar och läser deckare. Min själsliga älskade spelar. Morris är hos Foffej och Skrotas smyger runt. Snart ska jag göra en paj.
Lite nervös över att jag på måndag morgon ska hålla en kort workshop med ungerska kollegor. Dels av språk-skäl, dels av kontroll-skäl (Det kommer att bygga mycket på deras frågor) och dels och kanske framför allt för att laptopen jag ska dema från just nu är utlånad till en annan kollega.

19 maj, 2012. Uncategorized.

2 kommentarer

  1. mormor Gittan replied:

    Det är ju sånt som du är bra på . Och efter ett besök i Budapest har jag spätt på min förutfattade mening om Ungrare de har ett stort hjärta, en underbar humor och gör utsökt Bömisk sect.det kan bara inte gå fel.

Kommentera

Trackback URI

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 615 andra följare

