Shopping

Jag är södra Sveriges sämsta shoppare. Jag är tvehågsen och snål.

Så jag slog inte till på snowboard-dräkten jag ville ha för fem och fem eller snowboard-jackan som jag verkligen ville ha som inte hade några matchande byxor till för tre, eller skidjackan som var jättelätt och skön med byxor till för två och tre eller skidjackan med byxor för 800 ELLER skidjackan med byxor för 650:- för jag ville inte ha svart. Eller vitt.

Så istället kommer jag förmodligen glida runt i ett par gigantoida second-hand-byxor och lagårdsjackan. Utan snölås i midjan.
Jag har heller inte investerat i glasögon, eller handskar, vilket jag hade för avsikt.
Jag investerade nästan i en hjälm. På grund av inbyggda hörlurar. Men sen gjorde jag inte det.

Jag undrar om det finns kurser där man lär sig hantera sånt…. kanske nån slags shopoholic-terapi, fast baklänges.

Annars läste jag att blondin-Bella tiggde spons för sin skidresa, tänk om jag kunde göra detsamma? 

För övrigt startade dagen med att vi upptäckte ett litet svart droppande spår….. till en läckande färgburk, på trägolvet. Rrrrogntudj! Så det blev sanering och sen ankomst med svarta naglar. (Min yngste son är allvarligt misstänkt…)

16 februari, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

