Trött och lycklig

Jag kom hem, så där lite trött i kroppen. Som efter ett teatermöte.
Jag vet inte om det är pga av alla kreativa pilar som flyger och far.
Eller om det är efter att knalla trappan upp till flickskolan. (Hur ska jag orka åka skidor nästa vecka?!?)

Men fullständigt, fullständigt till freds. Kanske det var sån där vänskap. Tjejkompisar. Te och tjejsnack.
Eller att få goda nyheter.

Idag är jag oövervinnerlig! En oövervinnerlig snorunge, visserligen, men ändå.

Jag funderar för övrigt på att börja respektera män, dessutom. De är tydligen också kreativa och kompetenta människor som kan åstadkomma saker, har jag hört, och inte bara sällskapsdjur. Intressant koncept. 😉

18 februari, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

2 kommentarer

  1. swedish_selma replied:

    Åååh, teatermöte… jag är totalt kreativt depraverad och är mycket svartsjuk! *KRAM* /Jennie

    • dramaonline replied:

      Teateravis.
      Det går att fixa, serru…. Det finns MASSOR av jobb… och MÅNGA roller…

Kommentera

Trackback URI

