vårkänslor?

Det bubblar och växer och gror… Våren är här och massor av spännande kreativa projekt… jag har så smarta vänner… och bara de får lite tid på sig så rasslar det fram en massa roliga spännande saker… jag har haft tur.

Jag tror jag har fått, eller är på väg att få… kontroll. På jobbet. I huset. I livet. Jag brukar vara hyfsat bra på att surfa med i största allmänhet. Men ju mer kontroll man har desto lättare är det att ta tillvara vågorna, så att säga.

Någon vill donera ett par tre garderober till "rosa rummet". Det vill säga vårt lilla skrotupplag. Min första tanke är att tapetsera dem. Och resten av rummet. Funderar på att ta en god väns råd och låta min själs älskade "slippa bekymra sig om det". För att få igenom min vilja, så klart. Jag är ändå en väldigt förstående fru, som förstår en plågad pollenallergiker och hans behov av datorspel. Och radiostyrda bilar. Eller hur? 😉

14 april, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

