viral PR…

Jag har haft som ambition att inte "gå på" den här nya tidens marknadsföring. Rekommendationer i bloggar, i forum, i skojsiga test, undersökningar, i artiklar, i gör-det-själv-program… nån nisse har suttit och räknat ut det där, och inte får jag nåt för det.

Och den nya kommunikationen skulle väl vara något mer än ännu en kommersiell arena, det nakna, det ärliga, det äkta, det demokratiska, det skyddade oskyddade, det privata anonyma.

Skriver jag. Med mineralsmink i fejset, Spotify i lurarna och Piratpartiet i Bryssel.

Jag kastar in handduken. Jag är en sucker. Jag är kapitalet. Förför mig.

Annonser

9 juni, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Trackback URI

%d bloggare gillar detta: