Roligt.

Det är sjukt roligt att jobba just nu. Nu, utan en massa sega möten och när förväntningarna känns på gränsen till rimliga.
Utvecklande. Trevligt. Kul. Sansat. Kvalificerat. En dag kvar, sen är det semester.

Jag är enormt trött på kvällarna.

Konsumerar massor, massor av media.
Musik (tack Spotify) ljudböcker (tack Storytel) radio (tack SR).
Det konstiga är att det går snabbare att jobba medan jag lyssnar…

Virka, det är också sjukt roligt. Har ingen virknål ens, men svägerskan och svärmor har. Och det går ju att ordna.  Fast det går inte att göra medan jag skriver.
Fast skulle jag lägga en massa "egen-tid" på nåt borde det kanske vara något nyttigare.
Motion. Eller nåt mer socialt. Som att dra ihop ett gäng, och dansa cancan på discon och fester. Det var något av det roligaste jag har gjort. Men man är kanske over-the-hill.

9 juli, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

