Dagens rubriker

"Zlatan lämnar Inter för Barca"
Har inte han och alla andra ägnat veckor åt att dementera det? Struntar blankt i vilket lag han spelar i, men jag känner mig lurad ändå.

"Månadsavgift för pirate bay"
Jaja, jag antar att det är ofrånkomligt. Det som är out-of-the-box normaliseras och inlemmas.

"Sänkt straff för sexbrott"
42-åringen åtalad för sexuellt utnyttjande på flickan som tog livet av sig innan rättegången får sänkt straff.

"Jag tycker om Anders"
Nån skriver brev till nån som mördat, torterat, våldtagit och brännt en tös i samma ålder som hennes dotter, de blir vänner. Mamman till den mördade flickan skriver ett öppet brev i sin blogg om hur oklok kontakten är, sen blir den brevskrivande flickvännen intervjuad och talar ut om att hon tycker om honom och alltid velat ta hand om de utstötta.
Det här är kladdigt, personligt, och knappast nåt vi läsare har att göra med.

Mer elände orkar jag inte med. Varken Madonnas kollapsande scen, terrordåd i Jakarta eller våldtagna gravida.

17 juli, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

