Filmen

Vi tog tåget och bussen till Taxinge slott, åt kakor, och åkte båt tillbaka.

Vi hade återträff med filmgänget och fick se en del… Jag… Oj, Det var tufft. Så pass så jag nästan kände mig generad efter att ha sett trailern, på grund av känslorna där i alltså, inte det gamla vanliga "ta-bort-mig-jag-är-pinsamt-dålig"

Det är 80 år sen det hände, sen töserna hoppade i plurret.

Så vi avslutade med att lyssna till ett litet tal och sjösätta ljus i Maren. I en urgröpt vattenmelon. Den delen tyckte jag om. Improvisationsförmågan. Och generationerna som enas.

Kram-kram.

19 juli, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

