Intensiv vecka

Denna vecka började med stora dåndimpen mitt i matsalen, (som värsta korsettfjollan). Superpinsamt.
Jag kommer nog aldrig glömma chefen och en av de mer uppskruvade projektledarna som flygande huvuden i ett suddigt hav… effektivt omtänksamma.
(Inget farligt, bara att jag reste mig för häftigt efter blodgivning)

Sen dess har det varit stress och kaos, intensiva och märkliga möten och mejl-tåg, och alldeles, alldeles för många personers ambitioner på alldeles för kort tid. Release närmar sig.

Fredag kväll: Smygpremiär på "Sökte döden gemensamt"
Lördag kväll: Gala premiär
Sönag kväll: Auktion, mingel i rollen och matiné.

Filmen var bra. Jag var faktiskt rörd och stolt över mina vänners prestationer. Så impad. För egen del hade jag velat göra mer.
Tyckte en av mina scener var sämst, medan en annan var en av de bästa.

Och så försöker jag få ihop vakter, vakter så klart. Första repet på måndag, och det ska komma en journalist och intervjua mig om "teater som fritidsintresse" medan vi försöker skapa en grupp och en pjäs.

Även det något nervigt.

Kramar

5 september, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

