Trend-setter

Joggade runt lite stor-bloggar som mogi och blondinbella och kenza och gynning och kissie och Katrin.
Det är lite som ett zoo. Riktigt exotiska djur i sin nästan naturliga miljö. Faschinerande vackra men helt och hållet främmande.

I alla fall är jag fett bättre än allihop.
Det är ett och ett halvt år sen jag gick från platina-blondin till brunett. Jösses de är ju bara så -08.

Om de bara visste om det skulle de byta sina parfymsläpp och tv-knäck mot mitt vansinniga kontorsjobb,  sina innerstadsvåningar mot min stökiga förortsvilla, sina barrundor mot mina spotify-virkning-choklad-sejourer, sina stilettklackar mot mina… ja, jo, okej, också stilettklackar, dårå.

Men jag byter inte. Ha!

13 september, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

