En fin dag

Jag misstänker att jag blev manipulerad idag…
Jag fick mängder av smicker från ett par kollegor, och visst, när dagen var över hade jag tackat ja till en stoooooooor uppgift. Som jag säkert inte har tid till. EGENTLIGEN. Men det skulle faktiskt kunna vara en drömuppgift. Upplägget passar mig.

Yrvaket pysslar och duttar jag med sånt som jag skjutit undan under stora stress-projektet, men har liksom ingen strategi för prioriteringen. Nytt fokus. Ny good-enough-nivå.

Skrotas lärde mig spela World of Goo.
Tänkte plantera lite lökar, men det regnade.
Tänkte virka lite, sen tänkte jag att abstinensen får mogna lite till.
Tänkte översätta nya rollistan, scenindelningen och manuset till något slags repschema, och jag är på god väg. Men det får vara.
Jag kan sitta här och känna mig fridfull.

24 september, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

