Blog-fusk

Jag blogfuskar och åter-använder min facebook-status.

"En superdag. En alldeles superdupig dag. En dag med slängkappa. Kan knappt sluta sjunga fast jag får huvudvärk av det. Tack mina barn, mina jobbarkompisar, "mina" skådisar. Måste äta nåt innan huvudet imploderar."

Skrotas hade tvärtom-dag på förskolan och gick glatt dit i "pyjamas".
Morris Mini var jättearg när jag lämnade men glad när han fick vinka i fönstret. 
Jag var i tid på jobbet och fattade allt (tror jag!) på träningen.
Färdade ett gäng småprojekt.
Teatern, trots att det tidvis var kaos, knöt ihop en del trådar.

Börjar inse vad som kommer att kräva jobb och blir överraskad över dessa brillianta människor varenda vecka.
Fick läsa "teater-som-hobby"-artikeln i Länstidningen och det lät riktigt vettigt. Ha.

Godnatt.

26 oktober, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

One Comment

  1. fia_off_stage replied:

    Vad roligt att din dag varit bra! Jag längtar till teatern. Så snart vi vågar oss ut ur vår bubbla så kommer vi! Lite orolig för alla bakterier man kan råka ut för bara…

Kommentera

Trackback URI

