4 ?!?!?

Drömde att jag hade fyra barn. Väldigt konstigt.
Fick dem samtidigt, ändå var den ene yngre än den andre.
Som i att en av dem kunde gå och prata, den andre kämpade med att sitta upp utan att ramla omkull.
Ytterst ovanligt hos tvillingar. Antar jag. Vad vet jag om tvillingar.

Vaknade med känslan att jag behövde räkna in dem: var har jag mina fyra barn?
Poff! Poff! Bara två kvar.
Mycket lugnare, så klart.
Ändå aningens läskigt beteende, att gå upp i tomma intet sådär. Jag rekommenderar det inte.

Eventuellt var det nån slags dubblering av de jag redan har.
Jag brukar drömma att jag är ute med min bror. Enligt drömtydningsböcker betyder det att man delar upp sig i flera roller/sidor av sig själv, som då representeras av den andre personen.

Annars drömmer jag mest att jag vaknar, klär på mig, sticker till jobbet, vaknar klär på mig, sticker till jobbet, vaknar, klär på mig sticker till jobbet…

4 november, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

