Teater och bajs

Jag är såååååå färdig med bajs. Fjärde året med blöjbyten nu.
Nä, jag är inte intresserad av kollagans bajsrapport från sin nyfödde son eller hans nykläckta Madonna-fru.
Vad får NÅGON att tro att jag vill veta nåt om en främmande kvinnas avföring?
Jag är inte intresserad av gödsel-skämt på jobbet heller.

En kick ass teater repetition igår. Drillning, drillning. Mycket folk, inte så högt tempo som jag hoppats, men folk var skärpta och kloka. Måste tydligen ställa in 7e december, då är alla upptagna.
Somnade nästan med näsan i en lånad Nanny Ogg’s cookbook.
Det blir sååååå "Figginer" nästa jobb-fika. 

Efter en vabbvecka med sporadiskt sovande feberbarn hade jag vänt på dygnet så pass att jag började få tvångstankar om att köra in i mötande trafik i morse.

En helvetisk kväll väntar min själs älskade.

10 november, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

