HP mini laptop tävling

Jag MÅSTE skriva ett inlägg och berätta att jag ”är med och tävlar om en HP Mini designad av Tord Boontje här på Santa Clause by Mogis blogg” http://mogis.se/.
(TÄVLINGEN: http://mogis.se/mogis-julkalender-3/)

Jag måste det lika mycket som om Mogi herself hade stått här med fladdrande tunika och fladdrande lockar siktat på mig i en Kill Bill-pose. I själva verket siktar hon med en HP Mini designad av Tord Boontje. Över internet. Kasta! Jag fångar!

Anledningen till att jag borde vinna syns här:
http://drama-on-line.blogspot.com/
Spring och kolla, jag väntar.

Har ni kollat? Fattar ni vad jag menar?
Det är uppenbart, eller hur?

Jag virkar. Och jobbar. Och dricker te.
Min tillvaro, nej min LIVSKVALITET skulle ju markant öka med en HP Mini designad av Tord Boontje. Handlar inte bara om att en HP Mini designad av Tord Boontje vore perfekt för att leta virkningsrecept, kolla jobbmail, skriva manus och romaner utan även blogga och framför allt läsa Mogis blogg. Detta vattenhål för de glamourtörstande. Denna ledstjärna för de unga och vilsna. Denna lägereld för de frusna och uttröttade.

Betänk ansvaret: Att INTE skänka HP Mini designad av Tord Boontje till mig skulle beröva världen litterära MÄSTERVERK och även beröva försummade barn ömsint virkade mössor and whatnots. (Okej, visserligen mina egna försummade barn i första hand, men ni fattar principen?)

BTW, första bilden kan ni ignorera, det är inte en HP Mini designad av Tord Boontje. Det är en helt vanlig laptop som åkt trappa en gång för mycket.
Av det ska ni inte tro att en HP Mini designad av Tord Boontje skulle möta ett liknande öde hemma hos mig. Nejnej.
Så fort jag vinner skulle personen ansvarig för att laptops åker trappa åka ut. Dagis verkar rätt förtjusta i honom i alla fall, och han är nästan helt potttränad, så han klarar sig. Joråsåatt… En HP Mini designad av Tord Boontje vore helt säker…

Så jag vill ha den i vitt, tack. Nej, rosa. Vitt. Jag menar…. jo vitt. Eller rosa. Jag menar vitt.

*väntar*

8 december, 2009. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

