krockande världar.

Satt på ett litet smidigt skribentmöte, och refererade till chefen med ett:
-Det var hans idé, han som kommer gående här.
N.Y. mama: Chefen eller den långe?
Då slår det mig att ”den långe” är min spex-kompis.
Vi teatrade ihop för några år sen, men sen dess hann vi bara med en en fika och några sms och inget mer.
-Vad gör du här?! Fick jag ur mig ungefär 13 gånger och två kramar och inga presentationer. Han ska konsulta, hos oss. Jag blev så, så, så glad. Jag måste ha saknat honom.

Givetvis kändes det helt och hållet surrealistiskt, såsom det alltid gör när personer dyker upp i ”fel” miljö.
Det ska bli kul att höra hur han har det, på riktigt. <vid tillfälle.

26 januari, 2010. Etiketter: , . jobb, Uncategorized.

5 kommentarer

  1. Sara replied:

    Den långe… Är det vår docka du har råkat på?

  2. Sara replied:

    Den långe… dockan?

  3. deadramaonline replied:

    Ja! Vår Giorgio-docka!

  4. Fia replied:

    Det var en sjuk pjäs…

Kommentera

Trackback URI

