Tävlingen avgjord

Jag önskar alla kunde vinna. Men det här är min egen lilla power-trip, bara jag bestämmer, och jag har inte ens premierat mina kompisar över nån annan. Jag blev bara fullständigt förförd av de kommentarer som handlade om ett barn som tog ställning för sin stil. Och här måste nämnas tröjan med kulörta bollar och den avklippta flätan. Speciellt flätan. Men det fanns ett bidrag med snäppet effektivare punchline. Och vinnaren är Christina:

Jag är det yngsta syskonet av tre vilket innebar att jag fick ärva alla kläder. När jag väl fick något nytt blev jag naturligtvis överlycklig, detta utan att ens reflektera över om plagget var fint eller ej. En julafton fick jag en sammetsbasker (som var 5 storlekar för stor) och var mäkta stolt när jag kom till skolan i min nya FINA huvudklädnad. Oj, oj vad kompisarna skrattade och retades. Jag glömmer aldrig hur jag kontrade dem med -MAN HAR LA KARISMA

Hoppas ni hade kul, det hade jag!

22 april, 2010. Etiketter: . Föräldraskap, Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

