Folk som inte kan argumentera för sin sak

–  Jag brukar inte se skräckfilm.
– Pans labyrint den måste du se. Den är en skräckfilm, men den är bra.
– Jaa! Den är braaaaaa!!!
– Jaha?
– Den är riktigt otäck!
– Då vill jag nog inte se den…
– Jo, men den är inte riktig skräckfilm, utan mer psykologisk, det gör den faktiskt ÄNNU otäckare.
– Det låter ju… som skräckfilm…
– Nej, du måste se den, berätta för Drama att hon måste se den!
– Ja, den är bra.
– Jaha?
– Jo, för den är riktigt realistisk, om någon får ett slag så kommer det från ingenstans.
– Jag blir inte direkt MER sugen av det här…

24 juni, 2010. Etiketter: . Uncategorized.

3 kommentarer

  1. Fia replied:

    Jag gillar inte heller skräckfilm…Tydligen är ”Barnhemmet” samma typ av film som man bara MÅSTE se (fast man inte gillar så typ av film)

  2. Sara replied:

    Igenkänning!
    Undrar varför det ligger i det mänskliga psyket att tvinga på andra det man själv tycker om? Jag är inte bättre jag, som vägrar att inse att vissa inte vill ha avocado och vindruvor i salladen, t ex…

  3. Drama Online replied:

    Det är väl okej att vilja dela med sig av det man tycker om, men man får hitta bättre argument! (Äter gärna din sallad, f.ö.)

Kommentera

Trackback URI

