tankar

Jag tänker mycket just nu. Säkert inte bara beroende på den morfinhaltiga hostmedicinen  jag tog i natt. Jag har inte tänkt klart än, så det är därför det blir lite fluffigt, inte alls av några drog-ångor. Nya tankar hakar i de ännu ofärdiga tills jag inte kommer nånstans.

  • Tänker på att en gammal vän inte kände igen min utåtriktade oseriösa sida från studenttiden på bloggen. Bara ambitiöst och allvarligt kvar. Det kände å andra sidan inte jag igen.
  • På diskussioner, sakliga eller osakliga, på reaktioner som är annorlunda än mina, och vad jag kan lära mig av det.
  • På alla konflikter jag verkar dra till mig just nu. Bara genom att vara i närheten verkar det som.
  • På politiken, på vad jag skulle kunna tillföra, på min orättfärdiga känsla att demokratifientliga element ”stjäl” något från mig.
  • kultur och underhållning och skillnaden där emellan och om makten i att äga definitionerna vilket leder mig till Prattchet och sommartid.
  • På en eller ett par teaterprojekt… om scenisk gestaltning, och partnerkontakt.

Det här kommer att kräva mycket te.

22 september, 2010. Personligt.

One Comment

  1. Sara replied:

    Jag väntar med spänning på att få se och höra vad du kommer fram till.

    Jag väntar med spänning på att få se/höra hur du kopplar ihop scenisk gestaltning med partnerkontrakt.

Kommentera

Trackback URI

