Explosiooooon

http://playrapport.se/#/video/222078

De som fängslats som misstänkta terrorister  misstänker att de det kan röra sig om ett telefonsamtal där någon sa att han hade så mycket huvudvärk att det ”skulle explodera”.

Okej. Han KAN vara värsta jihad-terroristen i smyg, som bara slår blå dunster i ögonen på Rapport-tittarna. Jag vet inte allt. Och han sa att det var bra att polisen är på hugget och lyssnar.

Men jag vill inte att någon ska lyssna. Jag tycker inte det är bra.

Jag vill kunna prata mensvärk, sexliv, oro för barnen och deras  beteende, och skit om vänner och ovänner utan att nån lyssnar.

Jag fattar inte: jag är typ den minst privata människan i Sverige. Jag är en öppen bok. Hur kan det vara att inte andra reagerar? Folk med lite normal känsla av blygsel?

Lägg på.

2 november, 2010. Etiketter: . politik.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

