På förekommen anledning:

Honey-sweetie-darlings. Skärpning.

1. Det är jag som bestämmer vilka kommentarer som publiceras. Jag försöker hålla högt i tak. Men det är jag som bestämmer.

2. Nej, jag tror inte Sverigedemokraterna ligger bakom Stockholmsbombaren. Det jag skrivit och alltjämt menar är att Sverigedemokraternas retorik är osolidarisk, och det är en del av en alienering man kan känna av som muslim i Sverige.

3. Jag överväger att publicera en djup vett och etikett-lista, avdelning ”så beter man sig inte”. Men det räcker med två punkter: A: ”Skilj inte på folk och folk”, och B: ”Kränk, skada, såra inte folk om du kan undvika det”.

Nu tänker jag konferensa allt jag kan hela eftermiddagen och sen äta julbord med mina kollegor (brillianta människor allihop).

14 december, 2010. Etiketter: . Samhälle, Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

