Dagens ungdom. Seriöst alltså.

Jonas Thente: Facebook med nya ögon. – DN.SE.

Jag läste min dagliga DN i godan ro, när jag plötsligt skakades i mina grundvalar.

Det är upprörande, för bövelen.

Dessa unga lajvare beter sig på detta vis, jag är fullständigt mållös.

De spelar lajv. På facebook.

Inte kånkar de militärtält, inte.

Inte gjuter de latexvapen, inte.

Inte brygger de mjöd, inte.

De statushöjer. De SILLMJÖLKARNA.

Det går utför.

Nån borde göra något.

17 januari, 2011. Kultur, trams.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

