What’s in a handbag, by any other name…

Det blev en borde-inte-ha-klivit-ur-sängen-dag. Liksom lite efter hela tiden. Hela Stockholm var lite efter. Stockholm blir det av snö.

Krocken i morse kryper liksom under skinnet, gör en liksom lite mera sårbar ändå, men jag ska inte älta det.

Inte har man tid att tänka på det, när man måste lära sig allt om robotar (ja, ibland är mitt jobb världens coolaste).

Och inte har man tid att tänka på det när Charlie Ädelsfröken kommer!

Vi halkade runt i Stockholms butiker på jakt efter allt med glamfaktor hela kvällen, men Charlie hade lite svårt att bestämma sig. Eller så var hon bara för finkänslig för att såga mina förslag!  😉 Hoppas hon får en alldeles, alldeles underbar bal i morgon.

Vi krashade på en pizzeria till sist. Jag fick i mig ungefär en tredjedel av en ”hälsotallrik”: Det var ett BERG av mat.

Sushi: inget för C. Och definitivt inte sushi av godis. Jag själv skulle kunna tänka mig mat i pillerform, så man slapp välja och lägga en massa tid på de middagar som bara är bränsle.

C såg så oförskämt bra ut, fräsch och tillfreds. Hon själv tillskriver det LCHF-dieten. Stämmer säkert, men jag tror det är mer. Hon verkade så glad och i synk med hela universum. Vi pratade, och pratade, och pratade, mycket om vänskap och personlig utveckling och våra likheter och skillnader.

12 februari, 2011. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

