F&F är tydligen grabbiga, nähä?

Filip och Fredrik, varför snackar ni bara om män? – kultur & nöje | svt.se.

Upptäcker ni detta nu? Verkligen?

De är charmiga, verbala, intelligenta, sympatiska och jag kan ge mig den på att de jobbar stenhårt på research och manus för att få till den där tonen av att vi är bara två sköna lirare som sitter och snackar skit om vad som helst.

Men jag erkänner: halva tiden fattar jag inte grejen. Inte alls. Det enda program jag stått ut med var Boston Tea Party, resten har varit för tramsigt och för pinsamt för mig, men jag trodde det skulle vara så. Att målgruppen var grabbar.

Eftersom programmen ändå inte är särskilt intressanta kan det väl få vara så. Jag kollade på Mia & Klara istället.

Tro inte att detta inlägget är ett försvar. Det är lite waste på deras talanger. Men de är som Språka på Serbokroatiska. Till för någon annan, helt enkelt.

DN

28 februari, 2011. TV.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

