Forskning på män

DN konstaterar att män har mänskliga egenskaper:

  • Slät penis
  • Monogami
  • Intelligens
  • Förmåga att relatera till personer även om man inte är nära släkt.
  • Samma möjlighet oavsett kön att sträva efter ett nytt sammanhang, en grupp och kärlek.

Några av dem är några av mina favoritegenskaper hos några av mina favoritmän.

Och de män som inte har de egenskaperna; de är helt enkelt lite mindre mänskliga. Och lite mer som chimpanser.

Det ante mig.

13 mars, 2011. feminism, Nyheter, Sverigedemokrater, Uncategorized, vetenskap.

3 kommentarer

  1. Martin Marmgren replied:

    Så en stackare som råkar ha en knottrig penis, men har alla de andra egenskaperna du nämner ovan är lite mindre mänsklig och lite mer chimpans…;-)? OBS, för att vara övertydlig så var det ett hypotetiskt resonemang som inte har något med mig själv att göra…:-)

    • Drama Online replied:

      Så skulle det kunna vara. Till en femtedel i alla fall. Men om man måste välja femtedel så kunde det vara värre… 😀

      • Drama Online replied:

        (BTW: med slät syftar de nog inte på lite, ehem, ytstruktur, de hänvisar till ”utskott” och ”hullingar”. Så jag vidhåller min tidigare uppfattning.)

Kommentera

Trackback URI

