e-bok+. Att läsa. Plus.

Premiär för nya digitalböcker – DN.SE.

Det här är vad jag vill ha! Det här är vad jag vill SKRIVA!

Fast, ehem -, utan Ipad, dårå… Sväng ihop det till Android, tack.

Eller till min eboks- läsare. Vad läser den? PDFer och ehem. Nåt.

*Enhanced*- Det är ett väldigt vackert ord.

Vem vet… jag KANSKE faller till föga och köper rätt vad det är, nåt sånt där äppelprytt.

Jag har fått en sällsynt möjlighet att se  hur content, till och med gratis content, kan styra vår villighet att investera.

Spelare efter spelare har investerat i android-telefoner för att kunna spela CYA.

30 mars, 2011. böcker.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

