Kvinnlighetens många ben

Tack vare DN hittade jag detta: Gillettes tävling ”just legs”.

Bloggaren Lady Dahmer deltog med en bild på bara sina ben, vilken ledde, men blev borttagen, reglerna justerades till att ”inkludera en outfit” vilket inte röda naglar räcker som, (Hade inte något alls att göra med att benen på bilden inte nyttjat Gillettes produkter) och hon la upp en ny.

Jag la upp en som också lär tas bort eftersom jag har strumpbyxor på.

Det mest spännande är att min, i kortkort, och med bara armar, känns som rena burkan i sammanhanget, och jag ifrågasätter verkligen att alla dessa smala välrakade halvklädda tjejer knallar runt på stan i maj.

Lägg märke till Lady Dahmers välta gåvagn, och min välta skottkärra. Det är en homage.

1 maj, 2011. Uncategorized.

One Comment

  1. What she said (Lady Dahmer) « Drama Online replied:

    […] Lady Dahmer är en cool bloggare som pluppade upp på min radar i och med Gillettes bara-ben-tävling. […]

Kommentera

Trackback URI

