Fetisch

Kan  vi prata om det här?

Är det okej att jag kommer ut, så här, alldeles offentligt och nästan anonymt liksom samtidigt?

Jag vet inte hur det började, kanske när jag läste media, sånt är ju vanligt i såna kretsar.

Men ja, jag erkänner, jag tycker det är sexigt med  hoodie och kavaj.

Det är tillräckligt passé för att vara med i gör-om-mig-avsnittet i Kvällsöppet, så jag kan inte längre skylla på att det skulle tyda på nån slags kreativitet, det bara är.

Disclaimer: Jag vill bara understryka att detta i övrigt är en fullständig anomali, Ironi som klädstil är inte min tekopp, jag har ingen fäblesse för teknologer med slipsen i pannan och killar under 50 med mustach borde tvångsrakas.

16 maj, 2011. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

