Sug

Jag brukar –  i allmänhet – aldrig neka mig det ena eller andra. Som godis. Jag har upphöjt uttalandet om att ”det enda sättet att övervinna en frestelse är att falla för den” till en filosofi. (Oscar Wild)

Det har i allmänhet inte varit något problem. Jag har inget intresse för att skulptera min kropp, och jag är sån som kan ta två bitar choklad och vara nöjd sen.

Så igår köpte jag en godispåse av oklara skäl. Och inhalerade den.

Streck-åt, tills jag blev kräkfärdig.

Det där var visst en drog för mig. Vad häller de i de där bilarna egentligen?

image

28 maj, 2011. Uncategorized.

One Comment

  1. Konsumtionsmönster « Drama Online replied:

    […] hetsäter Kina och salta bilar. Slump? I think […]

Kommentera

Trackback URI

