Måste ha? (Cook in the bedroom, whore in the kitchen)

Hade just en underbart trevlig fika med underbart trevliga kollegor, tyvärr med en riktigt äcklig choklad-tårta. Smakade bara smör. (rrrrgntudj, förstöra choklad på det där viset)

Men jag fick tips på en massa måste ha saker.

 

Som denna:

eller vad som kan ha varit en sån:

Och givetvis en sån:

Och den stora grejen: Man behöver inte skala vitlöken innan man pressar den!

Va? All my life, I tell you! Detta är ju revolutionerande.

Ja, jag erkänner, jag blev lite religiös. Lite Leila bakar, eller Underbara Clara eller Om jag jag var din hemmafru -religiös.

 

 

Så nu måste jag sätta mig ner tills det går över.

29 september, 2011. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

