Jag har inga intressen. Ju.

Det är fantastiskt med  människor med intresse. Passionerat intresserade av orkidé-odling eller urban exploring eller veteranbilar.

Lite äkta nördighet. Jag är en ren possör i jämförelse.

  • Heminredning. Jag har ett hem. Jag har saker i det.
  • Träning? Tillåt mig småle. En timme zumba är fullt tillräcklig, jag orkar inte prata om det efteråt.
  • Matlagning fick gärna ersättas av piller.
  • Ekonomi;  en ekonom sa en gång till mig; ”Det är ju inte svårt att var intresserad av sina egna pengar!” eh. Jo.
  • Målet med vår trädgård är att den ska kräva så liten insats som möjligt.
  • Kläder; jag förstår inte? De ska helst täcka kroppen. Om det inte är ett tillfälle när de inte ska det.
  • Spel; berätta det inte för min man; men det är helt meningslöst. En vinner. En förlorar. Vår sammanlagda framgång är +/- noll.
  • Att skriva. Jag klarar inte vänta i månader på reaktionerna. Instant gratification, please, only faster.
  • Teater. Jo ibland. Men jag orkar inte åka in till stan för att se på det.
  • Jag skulle nog uppskatta att resa. Om det inte var så jobbigt.

Ja, att boka resan alltså. Det är helt f*cking omöjligt att få till en överblick av alternativen och sedan geomföra en lyckad bokning av två vuxna och två barn på nåt prisvärt alternativ. Uselt, I tell you, uselt. Jag har ännu inte lyckats boka någon resa på flera år, jag blir bara frustrerad. Nej, jag vill inte betala tre gånger så mycket för att vi har barnen med på planet, men i samma rum på hotellet. Jag lever halva mitt liv på internet, men sen resebolagen flyttade hit från katalogerna så har jag slutat resa. USELT!!

8 oktober, 2011. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

