Virus

image

Jag har inte skrivit så mycket på sistone. Har inga åsikter eller analyser eller politik att tvinga på er. Jag har varit förkyld med halsont i veckovis. Sen mådde jag bättre. Då kräktes Skrotas. Det var ganska lindrigt, men det resulterade i två vab-dagar av smittoriskshänsyn. Så firade jag och B4ckst4b 10 år ihop. Det blev lite reenactment över det. Jag kopierade korgen från vår första dejt. Han kopierade middagen från vår förlovning. Magi. Sen snorade jag igen. Igen. Jag var ju färdig med detta! Jag är besviken! Nu kan jag ändå inte hälsa på all ny släkt med färska bäbisar, som kan få RS-virus och dö.

12 november, 2011. Etiketter: . Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

