Costumer made

Zlatans jacka

En skinnjacka med mönstersömnad efter ägarens tatueringar.

Nu har jag ju inte tatueringar.

Men det kanske funkar med nåt annat.

Kroppsstrumpa med markerade ärr.

Markeringar för kejsarsnitt, blindtarmsärr, mobbarens bandyklubba och den där gången hunden viftade omkull mig med svansen.

Ett litet böjd snitt på ett finger efter att jag lånat min brors tröga fällkniv.

Kniven i handleden från den gången jag demonterade teaterkulisser.

Och ett litet ärr efter en borttagen piercing. Det måste vara allt.

Men.

Det är kanske inte så snyggt.

24 november, 2011. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

