Lyx-helg

Jag och min honey-sweetie-darling gjorde stan i helgen.

Dumpade kidsen på svärisarna, åkte in till Hufvudstaden, och fönstershoppade, gick och åt en ordentlig köttbit med en pava rött, och så två (!) biofilmer på det, innan vi promenerade genom snöblandet regn och juldekorationer till ett fräscht hotellrum.

Idag tog vi en runda och köpte några små julklappar  innan vi tuffade tillbaka ut i förorten igen.

Enda molnet på min himmel är att jag lyckades låsa SIM-kortet på min telefon så tills jag lyckats lokalisera PUK-koden kan ni bli tvugna att kontakta mig på andra sätt.

18 december, 2011. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

