Ny lur

Jag har beställt en ny lur. Efter hela det här strulet med att min nuvarande laddar ur och kraschar utan förvarning så känns det befogat fast den förra inte är två år gammal än.

Jag vågar nästan inte tro att det är sant. En liten del av mig vill bli nipprig av förväntan. En annan del tänker att vi får väl se. När den kommer. Om den fungerar bättre. 
Leveranstiderna ändras från två veckor till sju på hemsidan.

Ett förutsägbart problem är att min honey-sweetie-dahling köper likadan samtidigt.
Måste hitta en case i en tydlig färg. Det finns gränser för mitt virkande.

20 mars, 2012. Uncategorized.

5 kommentarer

  1. Lantis i stan replied:

    Åh vad är det för någon modell? Samsung ser jag ju att det är men vad mera? Jag har samma issues med min nuvarande som du har och kan öht inte bestämma mig vad jag ska ha för nåt nytt.

    • Drama Online replied:

      Jag är relativt säker på att det är en Samsung Galaxy SII LTE.

      • Mia* replied:

        Ja, den ser i alla fall inte ut precis som min Samsung Galaxy SII – som är lite fyrkantigare i formen än telefonen på bilden.

        Spännande, hörru!🙂

      • Drama Online replied:

        Ja, efterlängtat. Om jag bara visste när den kommer…

      • Drama Online replied:

        Definitivt efterlängtat.
        Om jag bara visste när den kommer…

Kommentera

Trackback URI

