Bilreklam. På bussar.

Nämen självklart. Åk inte med mig. Jag är på det hela taget lite sämre än alternativet. Se så fin. Ta en var. Se det står nåt om miljön på dem också, det måste vara bra, eller i alla fall mindre dåligt än det hade kunnat vara. Klart att du ska ha en ny fin bekväm bil och inte kuska runt i kollektivtrafiken som de sorgliga typerna i mitt innanmäte.

Du är bilist. Du har pengar, du är happening, du är i farten, du lever livet. Med en ny Ford hade du aldrig hamnat bakom en stor buss. Du skulle glida fram på folktomma förbifartsleder, hela tiden. *lovar*

I själva verket hade det nog varit bäst om jag inte fanns till. Ursäkta, ursäkta att jag kommer här, och står i vägen, så stor och skrymmande. Jag är för tjock. Har alltid varit det. Tänk om jag varit så där liten och smidig som modellerna i annonserna. f’låååååååååååt. 

 

21 september, 2012. Uncategorized.

Kommentera

Be the first to comment!

Kommentera

Trackback URI

