… och nu blir det reklam.


Jag fick ett paket från Buzzador, fullt med superlim från Loctite.

Jag har all avsikt att plocka fram lite pärlor och annat pysselmaterial och bjuda hem några pyssliga vänner så småningom, men eftersom vissa av dem är på andra sidan världen på körtävling och vissa har sjuka barn så tar jag och testar produkten ikväll.

image

Jag har ett par favoritsmycken som gått sönder. Ringen med rektangulär sten kostade nästan ingenting men jag har haft den länge och jag tycker verkligen om formen. Den kunde bara vara coolare om den hade ett hemligt fack under stenen. Eller, ja, plastbiten. Det har den som synes inte. Men den är nog väldigt lätt att limma ihop igen.

Fåglarna hade jag varje dag. Men en dag hade jag pulat ner dem i jeansfickan, när jag bytte om inför en föreställning. Jeansen hamnade på golvet, och när jag klev ur duschen trampade jag på dem och smycket gick av. Brottytan är liten och ojämn och metallen är, ja, jag vet inte ens… inget äkta i alla fall. Kanske mässing.
Så en större utmaning, och en större framgång om det lyckas.

image

Så där, ja. De sitter ihop igen. Trevlig lättanvänd flaska i alla fall.

Och jag har inte limmat ihop mina fingrar, eller kladdat limblobbar på ytan, vilket är en framgång i sig.

image

27 oktober, 2013. Uncategorized.

One Comment

  1. Sara replied:

    Vi på andra sidan jorden, snart i en tidszon nära dig!

Kommentera

Trackback URI

