Glam – faktor

Hejsan, alla mina honey-sweetie-darlings!

Så jag kom precis hem efter några timmar på jakt efter alla såna där småsaker som ska till när man ska på fest ni vet, som strumpor, nagellack, nåt över axlarna, nåt till håret och köpte INGENTING, vilket känns jubeltrist eftersom jag satt kvar alldeles för länge på jobbet och försökte få till en omöjlig länkning och följaktligen är jag nu så där för trött för att äta men för hungrig för att sova och det är är bara så korkat att jag inte åt en bit när jag ändå var ute, istället för att lägga tiden på att låta en demonstratör stajla håret på mig bara för att det känns mysigt utan minsta intention att köpa hans omotiverat dyra platt-tång eftersom jag vet att jag ändå har minst en bättre hemma, vilket kan tyckas oärligt.

God natt, Sötisar!

16 juni, 2011. Uncategorized. Lämna en kommentar.